Kuluttajalla voi olla hankalaa tämän päivän viihde-elektroniikkaostoksilla: kehitysvauhti hirvittää heikompia ja valinnanvaraa tuntuu olevan ihan liikaa. Mistä tietää, mitkä ominaisuudet ovat tärkeitä, etenkin kun jokainen valmistaja kehuu omaa tuotettaan parhaaksi? Hinnatkin vaihtelevat vuoden mittaan välillä rajustikin. Mistä tietää, että on osannut tehdä hyvän ostoksen?
LB Ääni & Kuvan norjalainen emomedia Ljud & Bild testaa vuodessa yli 400 tuotetta – televisioita, kameroita, tietokoneita, hifilaitteita ja kännyköitä – auttaakseen lukijoitaan löytämään itselleen sopivimman laitteen. Sopivimman hinnan löytymiseen mekin tarvitsemme kuitenkin apua.
Pohjoismaista yhteistyötä
Publish AS/Ljud & Bild onkin solminut sopimuksen Prisjakt Sverige AB:n kanssa lisätäkseen hintaopas.fi-hintavertailusivuston ajankohtaiset hintatiedot, tuotetiedot ja hintavahdin suomenkielisille lbaanijakuva.fi-sivuille.
Tästä eteenpäin julkaistuihin LB Ääni & Kuva -sivuston testeihin liitetään aina testituotteen parhaat hinnat näyttävä linkki/banneri Hintaopas.fi-sivulle. Hintaoppaan sivuilta voi tarkistaa myös hinnan kehityksen ja asettaa hintavahdin tuotteelle, joka on omissa ostokiikareissa. Näin olet heti valmiina, kun ostoslistallasi oleva tuote tulee alennukseen!
-Yhteistyö Prisjaktin kanssa vahvistaa kahden tunnetun pohjoismaisen kodinelektroniikkabrändin sidettä. Olen iloinen voidessani tarjota tämän lisäpalvelun tavalliselle kuluttajalle, joka kaipaa ammattilaisten apua hyvän valinnan ja fiksun ostoksen tekemiseen. Odotamme kasvavamme yhdessä Prisjaktin kanssa tarjotaksemme lukijoillemme aina vain parempaa läpinäkyvyyttä ja ennen kaikkea parempia laitetestejä, kertoo Dyllan Debord, Partner Operations Director, L&B.
– Yhdistämällä kaksi luotettavaa opasta ja testit läpinäkyviin ja helposti saatavilla oleviin hintatietoihin tuottaa varmasti arvokasta hyötyä kaikille osapuolille. Olemme innoissamme käynnistyvästä yhteistyöstä L&B:n kanssa, sillä sen avulla voimme kasvattaa toimintaamme yhä enemmän Pohjoismaissa – markkinassa, jossa meillä on L&B:n tapaan jo vahva asema”, toteaa Joakim von Stockenström, Partnership Manager, Prisjakt.
L&B
L&B on Pohjoismaiden suurin kodinelektroniikkamedia. Testaamme yli 400 tuotetta vuodessa, ja testeihimme luotetaan – toimittajillamme on 28 vuoden kokemus puolueettomista laitetesteistä. Toimituksemme on aktiivisesti yhteydessä maahantuojiin ja valmistajiin saadakseen testeihin aina kiinnostavimmat ja ajankohtaisimmat tuotteet tarjotakseen tavalliselle kuluttajalle testattua tietoa oman ostopäätöksensä tueksi. Vuosien kokemuksella L&B on rakentanut uskollisen lukijakunnan, ja erikielisillä sivuilla on lähes 20 miljoonaa kävijää vuodessa. L&B-sivustojen kävijät ovat sekoitus tosiharrastajia ja Google-hakuja tekeviä tavallisia kuluttajia, joten tavoitamme ihanteelliset kohderyhmät ja toimimme tehokkaana markkinointikanavana tarjoten mainostajille korkeat konversioluvut.
Prisjakt
Prisjakt (Suomessa Hintaopas) on hinta- ja tuotevertailupalvelu, jonka tavoitteena on ohjata kuluttajia tekemään fiksuja valintoja ostoksilla. Harrastuksena alkanut yritys sai alkunsa Ruotsin Ängelholmissa vuonna 2002. Tänään yrityksellä on yli 230 työntekijää, jotka työskentelevät tarjotakseen kuluttajille tarvittavan tiedon ostopäätöksen tueksi – Fiksumpaa, ei enempää! Prisjakt on osa Schibstediä ja toimii kymmenessä maassa: Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Suomessa, Uudessa-Seelannissa, Irlannissa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Italiassa ja Puolassa. Pohjoismaissa Prisjakt on johtava tuotevertailupalvelu, jolla on miljoonia käyttäjiä. Eniten liikennettä sivuille tulee suoraan, mutta sitä kartutetaan myös orgaanisesti viestinnän, markkinoinnin ja kumppaniohjelmien kautta, jolloin kauppapaikat käyttävät Prisjaktin sivuille johtavia linkkejä artikkeleissaan.